FAQ

Heeft u hulp nodig? 


Veelgestelde vragen

  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Op onze webshop kan u steeds terecht: 365 dagen per jaar en 24/7 :-) 

    Kom je een pakketje ophalen? Dan kan je bij je bestelling aangeven wanneer je er wenst om te komen. Is je bestelling eerder klaar? Dan brengen we je zeker op de hoogte.

  • Kan ik op voorhand zien hoe mijn gepersonaliseerd artikel er zal uitzien?

    Standaard kan je op onze website niet exact zien hoe jouw gepersonaliseerd artikel er zal uitzien. Is dit de reden waarom je nog niet overgaat tot een aankoop? Stuur ons dan een bericht en wij maken voor jou een voorontwerp. Op die manier weet je toch exact hoe jouw product er zal uitzien.

  • Waarom moet ik enkele dagen wachten op mijn bestelling?

    Doordat wij alles personaliseren op maat van onze klanten hebben wij hier geen kant-en-klare producten liggen. We stellen zelf onze machines in, plooien zelf onze dozen, ... Kortom, we doen alles zelf en rekenen daarom graag een marge van enkele dagen in. Heb je jouw pakketje sneller nodig? Stuur ons dan een bericht en dan kijken we om het sneller bij jou te krijgen. 

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Jammer dat je overweegt om je bestelling te retourneren. Helaas kunnen wij geen bestellingen terugnemen, gezien alle producten gepersonaliseerd zijn. Laat ons wel weten waarom je niet tevreden bent & hopelijk komen we samen toch tot een goede oplossing. 

Share by: