How can we help?
Veelgestelde vragen
-
Kan ik op voorhand zien hoe mijn gepersonaliseerd artikel er zal uitzien?
Standaard kan je op onze website niet exact zien hoe jouw gepersonaliseerd artikel er zal uitzien. Is dit de reden waarom je nog niet overgaat tot een aankoop? Stuur ons dan een bericht en wij maken voor jou een voorontwerp. Op die manier weet je toch exact hoe jouw product er zal uitzien.
-
Kan ik speciale tekens, cijfers en emoji's laten borduren?
Letters, Cijfers & Speciale tekens
Alles is mogelijk wat op een klavier staat, dus alle letters A-Z en a-z en cijfers , maar ook speciale tekens zoals o.a. é ç è ö ? ! - + & ' # . ,
Emoji's
Daarnaast is er ook nog de mogelijkheid om bepaalde emoji's toe te voegen, zoals:
❤️ 🌸 ⭐
Je voegt deze in door de emoji-balk te gebruiken op je smartphone of het symbool voluit te schrijven tussen haakjes, vb. (hartje)
-
Wat is jullie levertermijn?
Doordat wij alles personaliseren op maat hebben wij hier geen kant-en-klare producten liggen. We stellen zelf onze machines in, plooien zelf onze dozen, ... Kortom, we doen alles zelf en rekenen daarom met een termijn van 7 dagen. Heb je jouw pakketje sneller nodig? Stuur ons dan een bericht en dan kijken we om het sneller bij jou te krijgen.
-
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jammer dat je overweegt om je bestelling te retourneren. Helaas kunnen wij geen bestellingen terugnemen, gezien alle producten gepersonaliseerd zijn. Laat ons wel weten waarom je niet tevreden bent & hopelijk komen we samen toch tot een goede oplossing.